Vadlīnijas vadītājiem līdz pat 2025. gadam

Organizāciju vadītāji, lejupielādējiet un izmantojiet rīcības plānu vadlīnijas, lai ne tikai noturētos virs ūdens un izdzīvotu, bet arī augtu un attīstītos pasaulē, ko mainīja COVID pandēmija un Krievijas iebrukums Ukrainā! Adizes Praktiķu Kluba biedri divu dienu unikāli fokusētajās diskusijās apzināja visticamākos riskus līdz pat 2024./2025. gadam un izveidoja ieteicamos rīcības modeļus, izmantojot savu vairāk nekā…

Details
Domino’s Pizza, Inc. - Klients tuvplānā

Domino’s Pizza, Inc. – Klients tuvplānā

Domino’s Pizza, Inc. – Klients tuvplānā Lai gan viena no Adizes institūta pamatvērtībām ir klientu konfidencialitāte, ir pagājis pietiekami daudz laika un ir piešķirta atļauja, lai mēs varētu kopīgot šo klienta tuvplānu, kurā aprakstīts mūsu darbs ar Domino’s Pizza. Šis klienta tuvplāns ir 1982. gada intervija ar Tomu Monahanu, bijušo Domino’s Pizza, Inc. prezidentu un izpilddirektoru.…

Details

Bank of America – Klients tuvplānā

Bank of America – Klients tuvplānā Lai gan viena no Adizes institūta pamatvērtībām ir klientu konfidencialitāte, ir pagājis pietiekami daudz laika un tika dota atļauja, lai mēs dalītos ar šo klienta tuvplānu, kurā aprakstīts mūsu darbs ar Bank of America. Monts Makmilens nesteidzas pieņemt modernās vadības teorijas, kā arī nav bijībā pret ārējiem konsultantiem. Taču…

Details

Pārtikas sistēmas kopīgu pārmaiņu kontrolsaraksts

Patlaban katra uzņēmējam un lēmumu pieņēmējam ir svarīgi saprast, kā strādāt milzīgas nenoteiktības apstākļos, kā vadīt pārmaiņas un prioritātes. Nepieciešams efektīvi prognozēt un analizēt riskus un rast tiem rezultatīvākos risinājumus, taču, lai to paveiktu, būtiski ir ne tikai katram apzināties savas prioritātes, resursus un kapacitāti, bet arī nepieciešamo mijiedarbību ar citiem, kopīgu rīcību un/vai kopīga…

Details

Viktorija Kučerčuka: Transformācija vai pārmaiņas? Organizācijas pārveidošanas ceļš.

Viktorija Kučerčuka Pasniedzēja, Adizes institūta Ukrainas biroja vecākā sertificētā partnere. Ekspertu apmācību uzņēmuma “Team Expert” vadošā partnere. Biznesa trenere un koučs.   Kā pieredzējis pasniedzējs es uzskatu, ka vislabākais veids, kā mudināt klausītājus domāt, ir uzdot jautājumu auditorijai. It īpaši, ja klausītāji ir nopietni biznesa cilvēki. Vēl jo īpaši, ja runa ir par terminiem, kas…

Details

Anastasija Udalova : Stratēģija- vadīties pēc “gut” sajūtas

Intervijas fragments ar Anastasiju Udalovu. Anastasija ir “H.A.Brieger” līdzīpašniece un CEO, kas ir arī zīmola “Dzintars” turētājs. Informācijai ir liels spēks – spēks graut vai uzlabot komandas darbu, spēks ietekmēt un pieņemt veiksmīgus biznesa lēmumus, spēks pacelt no jauna! Jo ne velti arī viens no būtiskākajiem biznesa struktūras elementiem ir informācijas plūsma. Anastasijai ir izdevies…

Details

Kārlis Danēvičs : Sev, uzņēmumam un sabiedrībai labi lēmumi

Intervijas fragments ar Kārli Danēviču, SEB bankas Valdes locekli, Baltic Institute of Corporate Governance padomes locekli, SOS bērnu ciemata Padomes priekšsēdētāju un SOS Children Villages International senatoru par lēmumu nozīmi mūsu ikdienā, pārmaiņās un finansēs, par demokrātijas un diktatūras lomu lēmumu pieņemšanā, kā arī par to, kā pieņemt sev, uzņēmumam un sabiedrībai labus lēmumus.  …

Details

Dr. Zvezdan Horvat : Kāpēc Facebook ir jāmaina organizatoriskā struktūra?

Jaunākās ziņas – Facebook ir mainījis nosaukumu uz Meta. Pirmais jautājums, ko mēs visi sev uzdevām, kad dzirdējām, bija – kas ir Meta? Otrais – kāpēc? Termins “metaverse” nāk no zinātniskās fantastikas un attiecas uz 3D virtuālo pasauli, kurā dzīvo reālu cilvēku iemiesojumi. Facebook to definē kā virtuālo telpu kopumu, kurā varat veidot un pētīt kopā ar…

Details